söndag 12 juli 2009

Kändisjakt

I helgen har jag varit i huvudstaden med min mamma. 8 timmars seriös shopping på fedagen och country gala på skansen på lördagen. Country-gala? japp med 3 riktiga proffs från Usa. Dessa musiker har spelat med de stora Elvis, Jerry Lee Lewis OCH DOLLY P!!! med flera. Inte att glömma Rankarna med Mats Rådberg. Mats var förresten oxå på galan tillsammans med Martin Stenmark och Kikki D(anielsson). Cookie and Beans kända från melodifestivalen samt några till. Hemlig artist ingen mindre än Caroline af Ugglas. Bobby McGee gjorde hon så bra att hela skansen rös. Vi fick signerade skivor och Lisen fick en kram. Hon är verkligen en udda fågel men begåvad och en skön lirare. Hon har helt klart klättart upp till en av mina moderna favoriter. Pricken över i et var Christer Björkman som satt alldeles vanlig på Lisa på torget och drack vin. Jag lämnade personligen in mitt bidrag till melodifestivalen 2010, nämligen "Jag har så ont i min ljumske". Jag är så nervös, tänk om han ringer när jag är på jobbet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar