torsdag 23 juli 2009

Full mailbox

Idag har jag rensat min mailbox. Med detta har jag fått en sann insikt om mig själv. Jag är en samlare, en som har svårt att slänga. Så är det. Så om feng shui funkar på mailboxar så kommer jag få massor av frigjord energi. Se upp för nu startar duracell kaninen! Jag hittade nämligen mail från 1999. Massor från mina resor och massa kul saker ni vet kul att kolla på. Jag har aldrig kollat på dessa igen... Bra att ha, känner ni igen uttrycket? Javisst men saknar man verkligen nåt man inte tittat på på 10 år? Eller är det så att det tar omedveten energi och låser flödena? För när jag slängt allt kände jag mig faktiskt lättad. Konstigt. Min verkliga iakttagelse för dagen är egentligen av mer modern karaktär. Nämligen att 1999 kom det inte mycket reklam på mailen. Bara under dagen har jag fått 5 reklam mail. Är det så att man tvingas bombaderas med info som man inte frågar efter? Vän av ordning och datorvana säger naturligtvis att man kan ha filter på "skräppost". Jag har det. Men jag undrar hur de ser ut, de som skickar ut massor med mail. Har de provosion på hur många mail, jobbar de skift? Vad är deras "titel"? Många frågor, massor med energi. Tack alla ni som knepar och knåpar med alla mail ingen läser....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar