måndag 24 augusti 2009

Pannband och Björn Borg frisyr

"Look here, we´re swedish tennisplayers and we never pay." Är det nån mer än jag som minns SMASH. Svensk ironi, jag menar komedi när den är som bäst. Björn Borg+pannband= kultfrisyr. Man kan säga att i SMASH fick den frisyren en pånyttfödelse. Speciell och själv i sin genre. De flesta har säkert glömt SMASH med bla Peter Wahlbäck(hur kan man glömma hans svengelska på halmsta dialekt?) Jag trodde bokstavligen att jag såg i syne idag när jag mötte 2, två, TVÅ! killar oberoende av varandra som var ute och sprang. Dessa två ungdomar runt 20 årsåldern i kultfrisyr. Den är alltså tillbaka. Om nån frågar mig så nja det var inte snyggt då och det är inte snyggt nu. Jag tror faktiskt till och med Björn Borg ångrar sig, if you could turn back time, liksom. Dagens lärdom eller bekräftande ordspråk: Intet nytt sker under solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar