torsdag 1 oktober 2009

Superstars

Min besvikelse är total. Här jag följt tävlingen superstars tisdag till torsdag under flera veckor. Jag har imponerats av Stenmarks framfart och totala dominans. För mig den självklara vinnaren. Jag missade gårdagens avsnitt och i kväll när den individuella prestationen slutligen ska koras. Med självklar attityd och kaxighet snackar jag om Stenmarks prestationer. Vad händer? Jo team Forsberg slog ut Stenis gäng i går. Duktiga idrottsmän visst men inga klockrena superstars. Magda förståss men att tävla mot killarna på lika villkor. Hur lätt är det? För mig blev det platt fall. Kanske var det nostalgi, för jag ville verkligen uppleva ögonblicken när Sverige stannade. Ingen kommer nånsin upp i den klassen. Tack Ingemar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar