tisdag 6 oktober 2009

Nytt perspektiv

I mitt yrke är jag van att se folk avklädda/lättklädda. Olika stilar, mode och trender bland underkläder. En del kör med den praktiska stilen, andra med den opraktiska. Vissa använder sig av den slitna uttvättade stilen. En del går till sjukgymnast i lördagstrosorna. Somliga föredrar utan. Smaken är olika. Jag har sett en mängd varianter och en salig blandning. Efter ett tag blir man nästan avtrubbad. Tack och lov kommer det guldkorn ibland som överraskar. Dessa guldkorn håller en altert. I samband med den här överraskningen blev jag förvånad. Förvåning är en kluven känsla. Är den positiv eller negativ? Jag vet inte den liksom bara är. Jag har legat sömnlös och funderat och funderat. Ingen lösning, ingen förklaring. Härom dagen fick jag det här tröja, blus, bhå och bylsigt LINNE. Nu menar jag att linnet satt närmast kroppen UNDER bhån. Varför? Med min personliga erfarenhet inom området förstår jag inte hur bhån kan fylla sin funktion om det är ett alldeles för stort linne under. Jag fattar det verkligen inte. Tacksam för hjälp med ett svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar