söndag 17 januari 2010

Bio

Jag har sett tredje filmen i Milleniumtriologin, och ja Lisbet är min absoluta idol. Fullkomligt lysande film som i mitt tycke stämmer väl överrens med boken. Däremot har jag aldrig varit på en film med så mycket prassel. Godis prassel och ja det var bara vuxna i salongen. Naturligtvis på raden bakom, i all denna spänning så var jag extremt nära att fråga vilken sorts godispåse det var så man i framtiden kunde förbjuda den på landets, nej världens alla biografer. Jag lovar prasslet var enormt. Det allra värsta var att någon längre bort och längre bak nog hade köpt samma sort för det hördes väldigt väl. Jag kan redan se skylten "förbjudet att införa .... godis i den här salongen i orginalförpackning". Eller varför inte "Förbud mot prassel"? Se filmen och håll koll på vilka godisar som införs, om ni får span på vad det är så snälla jag vill verkligen veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar