onsdag 21 september 2011

Passaporte

Japp nu har Polarn ett eget pass. Med namn och där det står att hon är 2 år. Det där med 2 år är en vild gissning kan man säga. Hon liksom bara flyttade in förra hösten. Hon får nu resa inrikes i Spanien och om 2 rabies sprutor får hon resa inom hela EU. Polarn vet inte vilka möjligheter som öppnats för henne. Hon var mest nöjd med att se El Tablero och stadsmiljö. Hemma hos Cinna såg hon för första gången i sitt liv, tror jag en takfläkt. Spännande saker vill jag lova. Bilfärden gick bra, hos vetrenären gick fint, hon tom med gick in i sin knallrosa korg efter hemkomst. Under natten låg hon dock som ett frimärke mot mitt ben. Det blir varmt kan jag säga, särskilt när det redan är 29-30 grader innan. Katter är en värmekälla vill jag lova.
Polarn the real globetrotter, en riktig vagabond..... Med eget passaporte och allt...

Kram
Ika som också har eget pass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar